צמחי מרפא להורדת לחץ דם

האם צמחי מרפא משפיעים על לחץ הדם וביכולתם להוריד את לחץ הדם ולסייע לסובלים מבעיות לחץ דם גבוה? שאלה זאת מעסיקה לא מעט אנשים .

התפתחות הרפואה המשלימה, הביאה לכך כי כיום ניתן לעשות שימוש במגוון של צמחי מרפא להורדת לחץ דם. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של צמחי מרפא ולהוסיפם לתזונה הקבועה. יחד עם זאת, יש חשיבות רבה להיוועץ עם מומחה ולא להפסיק ליטול את התרופות הקבועות שלכם.

אילו צמחי מרפא להורדת לחץ דם קיימים

ישנם צמחי מרפא להורדת לחץ דם, כעת נביא רשימה של הצמחים.

עוזרד – Hawthorn

צמח מסוג זה מכיל חומר בשם פלבונאידים המסייע לפעילות הלב והעורקים. צמח זה מוכר מזה שנים ארוכות כמסייע להורדה של לחץ הדם וניתן לשלב אותו ביחד עם שימוש בתרופות. את הצמח ניתן לקחת כתוסף תזונה או להוסיף לשתייה.

פריחת התרזה - Lime Blossom

צמח זה הינו חלק של צמחי מרפא להורדת לחץ דם. מדובר בצמח העשוי מפרחים מיובשים הצומחים על עץ תרזה. ייחודו של הצמח בא לידי ביטוי בהפחתת לחץ הדם בצורה משמעותית ביותר. לדעת מומחים בתחום רפואה משלימה, יש לשתות כוס אחת או שתיים של החליטה על מנת להבחין בשיפור משמעותי בלחץ הדם.

זעפרן

צמחי מרפא להורדת לחץ דם נחשבים ללא יקרים במיוחד, אך צמח זה נחשב ליקר ואף נדיר. למרות מחירו, מומחים בתחום מציינים כי מדובר בבחירה טובה מאד להורדת לחץ הדם. לפי מחקרים, צריכה על בסיס יומיומי של הצמח מסייעת בצורה משמעותית לירידה בלחץ הדם.

ג'ינג'ר

צמח זה נחשב לאחד הצמחים הפופולריים ביותר בעולם. לפי מחקרים, נמצא כי יעילותו של הצמח מוכחת בכל הקשור לירידה של לחץ הדם. על מנת לראות תוצאות ושיפור במצב הבריאותי, יש לעשות בו שימוש כחליטה או בבישול.

פלפל קאיין (פלפל חריף)

מה המשותף לפלפל חריף ושאר הצמחים שהוזכרו בכתבה? יעילות בהפחתת לחץ הדם לתקופה ארוכה. ישנם סוגים שונים של פלפל חריף אשר בהם ניתן למצוא חומר פעיל בשם קפסאיצין אשר מסייע בהורדה של לחץ דם.

גינקו בילובה

צמח זה גם מסייע בהורדה של לחץ הדם. בתשובה לשאלה כיצד, הרי באמצעות הרחבה של העורקים מה שמוביל לשיפור בזרימת הדם.

כורכום

אותו תבלין צהוב אשר אנחנו מכירים מהמטבח הפרטי מסייע גם כן בשיפור לחץ הדם ומונע היווצרות של קרישי דם. לפי מחקרים, נמצא כי מדובר בצמח המסייע בהפחתה משמעותית של לחץ הדם בייחוד לאנשים הסובלים ממחלות אוטואימוניות.

ולראין

אותו צמח מסייע גם כן להורדה של לחץ הדם. תרומות של הצמח באה לידי ביטוי ביכולת להפחית את הלחץ בשרירים המקיפים את הורידים, מה שמאפשר לדם לזרום בצורה טובה יותר. ראוי לציין כי הצמח אינו מומלץ לשימוש בקרב נשים מניקות או נשים בהריון.