סובלים מאובדן שיניים? זה הזמן לטפל אחת ולתמיד!

10/12/2023

אם אתם סובלים מאובדן שיניים דעו כי המצב הזה אינו חייב להימשך. לאורך החיים אנשים יכולים לסבול ממגוון רחב של בעיות אשר מובילות לאובדן השיניים, אך בהחלט ניתן לפתור זאת ולהשיב לכם את החיוך על הפנים ואת איכות החיים שלכם כפי שהייתה. במאמר זה נדון בהרחבה על הנושא ונעניק לכם פתרונות.

ממה מתרחש אובדן שיניים?

ישנם מקרים רפואיים שונים שבעקבותיהם מטופלים מאבדים את שיניהם וזקוקים להשתלות שיניים. למשל במצב שבו המטופל סובל מדלקות חניכיים חוזרות ונשנות שאינן מקבלות מענה הולם וטיפול. גם מחלת העששת כשמתפשטת ואינה מטופלת כראוי, יוצרת נזק מצטבר לרקמת השן.

מחלות של חניכיים מופיעות גם כדלקת חניכיים וגם כזיהומים אחרים אשר גורמים לשכבה אחר שכבה בשיניים להינזק. דלקת חניכיים אשר פוגעת במסגרתן של שיניים יציבות וחזקות, מביאה לאובדן השיניים ולצורך בהשתלת שיניים.

אך לא רק בעקבות מחלות וזיהומים אפשר לאבד שיניים, אלא גם בעקבות תאונה חיצונית ויש מקרים שאף כפגם מולד. אם אתם מעוניינים בפתרון למצב זה גשו אל מרפאת שיניים מקצועית שבה תוכלו לקבל טיפול הולם, מקצועי ויסודי, שיתקן לכם את השיניים ויחזיר את החיוך על פניכם. ישנן לא מעט מרפאות שיניים אשר יכולות לבצע השתלות שיניים איכותיות ולהעניק לכם טיפול מקצועי מצוין.

מתי מומלץ לבצע השתלת שיניים?

אנשים אשר סובלים מאובדן שיניים או שעקרו את שיניהם מסיבות שונות ואינם יכולים לנגוס וללעוס מזון כראוי, עלולים להימצא בסכנה בשל המצב הזה. מומלץ לתקן אובדן שיניים במהירות ובאמצעות השתלה של שיניים אחרות. בנוסף, מי שבוחר לבצע השתלה ייהנה מהפן האסתטי שיחזור שוב לפניו. כדי להיות בטוחים שהשתלת השיניים תתבצע כראוי חשוב שהצוות במרפאת השיניים שתבחרו, יבצע בדיקות מקיפות טרם ההשתלה עצמה, וידע לבצע גם את כל הטיפולים המשלימים הנדרשים לקבלת התוצאה המרבית!

האם כדאי לבצע השתלת שיניים בהרדמה מלאה?

ישנם טיפולי שיניים מורכבים שכדאי לבצע דווקא בהרדמה מלאה במרפאה שעובדת תחת אישורו של משרד הבריאות, שיש בה ליווי אישי, שמעניקה טיפול מסור ומקצועי ושהופכת את הטיפול לבטוח ולנעים יותר. לפניכם מספר יתרונות של השתלת שיניים בהרדמה מלאה:

  • אין פחדים וחששות - אחד היתרונות המובהקים של הרדמה בהשתלת שיניים הוא שאין צורך לפחד מהכאב כיוון שכלל לא חשים בו בעת הטיפול. טיפולי שיניים מוכרים כטיפולים כואבים שאינם סימפטיים במיוחד. עצם ההרדמה מבטל את התחושות הללו של פחד וחרדה ומאפשרת למטופלים לטפל בבעיה ולא להמשיך להתעלם ממנה.
  • אין התנגדויות – מטופלים רבים שחוששים מההליך, עלולים להערים קשיים וליצור התנגדויות בעת הטיפול עצמו ובכך לסכן את עצמם וגם את רופא השיניים. כאשר הטיפול מבוצע בהרדמה מלאה, מצבים אלו אינם יכולים לקרות וניתן לבצע את הטיפול באופן המקצועי ביותר מבלי להצטרך לטפל בהתנגדויות במקביל.
  • טיפול מקצועי לכל אדם – ישנם מטופלים אשר אינם יכולים לעבור הליך של השתלת שיניים באופן רגיל וזקוקים להרדמה מלאה, כמו מטופלים הסובלים ממחלות שונות המונעות מהם את האפשרות לשבת ולטפל בשיניים או עקב מצבים רפואיים שאינם מאפשרים להם לעבור טיפולים בהרדמה.

שימו את השיניים שלכם בידיים המיומנות ביותר

טיפולי שיניים עשויים להיות לא פעם טיפולים מורכבים המצריכים ידע ומיומנות, שיכולים לתת מענה לפתרון הבעיות הקשות והמורכבות ביותר. לכן חשוב לבחור במרפאת שיניים שתדע לתת מענה לכל מעטפת הטיפולים שאתם זקוקים לה. בחרו ברופא בעל מוניטין בתחום שיש עליו ביקורות מצוינות ושהוא חוד החנית בתחום השיניים.