הגישה הרוחנית היא שמחליפה את הפסיכולוגיה

02/05/2023

הגישה הרוחנית היא שמחליפה את הפסיכולוגיה, ואת הרפואה הקונבנציונלית, בדרך היא הוליסטית, מתייחסת לכל המכלול , לכל הגופים, לא עוסקת בכריתה, אלה במחשבה שהאיזון מראש והחיבור להרמוניה של הטבע משאיר אותנו מראש בריאים ואם חלינו אז מודעות עצמית ושינוי גישה ועיבוד ואהבה לעצמינו כי זה כל הסוד שמתמיר את הבריאות שלנו ומאזן אותו מחדש, ומתוך ההבנה שבדרך שאנחנו הולכים בה , חלק אינטגראלי של ההתפתחות הרוחית שלנו היום היא שיש שינוי תבניות, התבניות שמראש גרמו לנו לחולי מתפוגגות והתבנית שמחליפה אותן היא מחשבת תבנית אהבה עצמית ככה שלא נחלה יותר משלב מסוים תודעתי.

כשעובדים עם אדם שלוקח את המושכות לחייו ועובד מתוך מודעות עם עצמו, הוא לא נתלה בי, מצפה שאני אהייה אלוהים שלו, אקח עליו אחריות, הוא חוקר את עצמו, את הכלים שנותנים לו, את הידע, הוא בא לעזור לעצמו, להייטיב עם עצמו, להבין אייך הוא במקום שהוא נמצא, לשנות גישה… יש בו את כל הידע אנחנו נמצאים גם כדי להאיר, להזכיר , לעורר….

ההתבוננות וההקשבה שלו היא בכל המובנים, בכל הגופים: פיסית מחשבתית, רגשית , נפשית, מנטלית, ההתנהלות שלו בחיי היום יום בנוגע לגוף הפיזי, הוא מגלה מה גרם לו לחלות, הוא שמשנה גישה לחיים ומבריא את עצמו. הטבע נמצא שם לראשותו לטפח אותו , להשיב הרמוניה לחייו, באמצעות החיבור לעצמו.

Perfectly said!👍🏻👍🏻👍🏻

RE: Perfectly said!👍🏻👍🏻👍🏻 ...

תודה אהובה.

RE: Perfectly said!👍🏻👍🏻👍🏻 ...

❤️🪬

חחחחח
דרך עדינה להגיד שאת לא מוכנה לקחת אחריות על טיפולים שאת מציעה.

RE: חחחחח דרך עדינה ...

אני לא מציעה טיפולים.

מה גילית לנו בדיוק.?
מה ולמה את כותבת את הנ”ל.
מה חדש?

RE: מה גילית ...

שאנחנו כקבוצה לוקחים את הריבונות לחיינו בכל תחומיי החיים וזה כולל את ניהול הבריאות מתוך מודעות מלאה למכלול היצירה שח האנושות, של העצמי שנעשתה במעשה הבריאה, הידע שאנחנו חוקים אותו, למעשה לגילוי עצמי וזה כולל את הניהול של הבריאות, למלוא הפוטנציאל דל חיים בגוף בריא כשמה שמלווה את התהליך זה ההתעלות של התודעה שלנו שמביאה אותנו גם לשלב של הסרת התבנית של המחשבה שגרמה לחולי. ככה שבשלבים שבדרך נראה את הקבוצה יותר ויותר מתחברת לעצמה הרוחי ופותרת בעצמה את כל בעיותיה וככל שהיא מתקדמת הבעיות שאפיינו את חיינו מתפוגגות בכל המישורים.

RE: מה גילית ...

אז את סתם מחלקת עצות גרועות באינטרנט כתחביב?

RE: מה גילית ...

זה להתייחס לבוטים שימושיים שתוקפים את עצמם בשרות הון שלטון. 💜