אודות MedPortal  הרשמה לחדשות MedPortal  תקנון  שאלות נפוצות  צור קשר

 נבחרי MedPortal
ד''ר גידי רובינשטיין
פסיכותרפיה.

זאב דניאלי
מחשבים וניהול.

ד''ר בלומנקרנץ חיה
פסיכיאטריה, מורשית לעיסוק בהיפנוזה.

רפאל רוזנסקי
רפואה סינית .

רוצה להופיע כאן?
(אנציקלופדיה) בריאות הנפש >

לחוצים? מרגישים שחייבים להירגע?


18.10.15
אפליקציה חדשה לתרגול מדיטציה

אפליקציה חדשה לתרגול מדיטציה תאפשר לכם,  גם אין לכם ניסיון קודם, להתנתק ולתרגל

בין אירוע לאירוע, ביןהתראות לנייד ומבזקי חדשות , תמצאו לכם רגע אחד רק שלכם, לא ארוך מדי, לא קצר מדי, להרגע!

באמצעות אפליקציה חדשה לאיפון ולאנדרואיד שהושקה לאחרונה, תוכלו לעשות את זה, בכל מקום, למשך 10 דקות, 5 דקות ואפילו דקה - לתרגל מדיטציה ולהוריד את רמת המתח, לשפר את הריכוז, הבריאות ועוד.

באפליקציה גם תרגול קצר ומיוחד גם לילדים!

מנחה התרגול הוא פרופ' יעקב רז, חוקר, סופר ומנחה קבוצות מדיטציה מזה 25 שנים.

בימים בלתי שגרתיים אלו העוברים על כולנו, תרגול מדיטציה, כמה דקות במשך היום, יכול לעזור לכם ולילדיכם להסיח את הדעת מן הדאגות והמתחים, באמצעות נשימות קצובות והתרכזות בגוף ובנפש שעוזרים מאד במצבי מתח וחרדה.

תרגול מדיטציה זה לא סיפור גדול, לחיצת כפתור אחת תאפשר לכם להירגע ולהתמסר לקולו המרגיע והשלו של פרופ׳ יעקב רז.

התרגול המוצע באפליקציה "out of your mind " , הינו של מדיצטיה מסוג "קשב פתוח" ( main fullness,) מלווה כאמור בהנחיה, ללא צלילי רקע כדי לאפשר למתרגל להתחבר לחוויה במלואה. ניתן גם להסיר את ההנחיה וסתם להירגע עם מוסיקה מקורית טובה, צלצול פעמונים או ציוץ ציפורים….ולהנות מצלילי רקע מרגיעים.

התרגול מתאים למתחילים ולמיטיבי לכת והוא מאפשר לשחרר כעסים, פחדים ותחושת לחץ והוא ניתן לביצוע תוך כדי עבודה, בחדר ישיבות לפני פגישה, לקראת ראיון עבודה או מבחן וגם בבית או בים.

כמה זמן שיש - זה מספיק! אפשר לנשוםבאורכי זמן שונים: דקה, 5 דק, 10 דק, 20 דק, ואפילו תרגול קצר לילדים, ולשכחנים מוצע שירות 'תזכורת!

מנחה התרגול פרופ' יעקב רז, פרופ' אמריטוס בחוג ללימוד מזרח אסיה באוניברסיטת תל אביב, חוקר ומתרגם של זן בודהיזם, תרבות ושירה יפנים, פעיל חברתי ישראלי ומורה ומנחה מדיטציה מזה 25 שנים.

 אז כל מה שנדרש מכם כדי להתנתק, זה לשבת בנוח על גבי כרית גבוהה, כך שהברכיים ייגעו בעדינות ברצפה, כמו כן רצוי להעביר את הטלפון הנייד למצב do not disturb ולהתמסר...

יתרונות המדיטציה:

· מדיטציה גורמת לשינויים בביטוי של גנים המועילים לבריאות ולא רק אצל המיומנים בשיטה

· התרגול יעיל להורדת יתר לחץ דם ומקטין משמעותית סיכון למחלות הנובעות ביתר לחץ דם שבץ והתקפי לב.

· יעיל נגד דיכאון.

· מחזקתאת המערכת החיסונית.

· משפר את יכולת הריכוז.

· אנשים המתרגלים מדיטציה מרגישים פחות כאב

ואחרון חביב – אולי לא תחשבו שזה יתרון... מתרגלי מדיטציה רגישים יותר לסבל הזולת

סלבריטיז רבים מתרגלים מדיטציה, ביניהם:

ג'רי סיינפלד, אופרה ווינפרי, דיוויד לינץ', אלן דג'נרס, קלינט איסטווד, מרטין סקורסוזה, שלא לדבר על כוכבי הביטלס שייבאו את המדיטציה למערב לאחר טיולם המפורסם לאשראם של המארישי יוגי ברישיקש.

ובישראל: רמי פורטיס, אסף אמדורסקי, נילי לנדסמן , יובל נח הררי, אושרת קוטלר, ששון גבאי ועוד.

להורדת האפליקציה חינם:

לאייפון/אייפד : https://appsto.re/il/vPYgW.i

ל android : https://play.google.com/store/apps/details

או הכנסו ל google play וחפשו " “out of your mind (עם גרשיים)
 
 
התמונה באדיבות קרן יחזקאלי גולדשטיין -מפתחת האפליקציה
 
 
 
 

 
גרסה להדפסה   |   שלח לחבר   |   לארכיון מאמרים
 
 אנציקלופדיה רפואית
עם המלצות לריפוי עצמי
 
 בריאות | אודות MedPortal | תקנון | קישורים | שותפים | הרשמת חברים | הרשמת רופאים ומטפלים | כניסת חברים | צור קשר | שיתופי פעולה